9 czerwca 2017

Polscy Autorzy Book Tag


Hej!
Dziś przychodzę do Was z lekkim postem, a mianowicie tagiem.
Ponieważ moja kochana przyjaciółka Sylwia<- klik, nominowała mnie do tego tagu ostatnio, więc czemu miałabym nie odpowiedzieć :)
Zaczynajmy!


Remigiusz Mróz – książka, od której nie można się oderwać.

Taką książką zdecydowanie jest kryminał pt. " Dziewczyna z Summit Lake" Charlie Donlea. Jest to mniej znana powieść wydawnictwa Fillia, ja wypożyczyłam ją z biblioteki, i czytałam ją z zapartym tchem. Przeczytałam ją bardzo szybko, a następnie dałam ją do przeczytania przyjaciółce, a później jeszcze mojemu koledze. Książka jest nieprzewidywalna, i naprawdę trudno się od niej oderwać.

Katarzyna Berenika-Miszczuk – oryginalna fantastyczna książka.

Jak dla mnie trudno teraz o ''oryginalną'' fantastyczną książkę, lecz sądzę że taką jest trylogia Więźnia Labiryntu. Moim zdaniem, to jest coś zupełnie innego, niż czytałam do tej pory. I choć różne opinie przewalają się o tej trylogii, to ja ją bardzo lubię i darzę ogromnym sentymentem.


Justyna Drzwicka – młodzieżowa książka pełna przygody.

Hmmm, Trylogia Czarownic z Engelfors pasuję tu idealnie.
Przede wszystkim pierwszy tom czyli "Krąg", są to książki szwedzkich autorów o piątce licealistek. Opowiada o magii, demonach lecz przewlekają się między nimi też nastoletnie problemy, uczucia i inne. Te tomy to grubaski, ale są wyborne.


Henryk Sienkiewicz – książka bardzo trudna albo nudna, którą ciężko się czytało.

Teraz niektóre osoby mogą mnie przestać lubić, bo wiem że dużo osób uwielbia tę książkę. Niestety ja nie jestem wielbicielką tej lektury, a mowa tu o "Portret Doriana Greya". Może nie męczyłam jej długo, ale była dla mnie nudna. Sama końcówka mnie zaskoczyła, ale całokształt tej powieści był dla mnie słaby, i trochę infantylny. Ale rozumiem, że to może się komuś podobać, mi nie.

Anna Litwinek – książka z ciekawą kobiecą bohaterką.

Tu chyba nikogo nie zaskoczę. Taką bohaterką jest dla mnie Chyłka z książki "Kasacja" Remigiusza Mroza, i Cealena z "Szklany Tron" Sarah.J.Maas. Bezkonkurencyjnie!

Małgorzata Latko – książka, która do ciebie przemówiła.

Mam 3 takie pozycje, które totalnie do mnie przemówiły i będe je pamiętać do końca życia!
A są nimi: "Wszystkie jasne miejsca" Jenifer Niven
"Słowik" Kristin Hannah
"Służące" Kathryn Stockett

Czytajcie te powieśći bo warto.

******

Tag stworzony został przez Nikole z Jestem na TAK, więc koniecznie do niej zajrzyjcie. A ja postanowiłam nominować 3 kochane osóbki. Mianowicie:




Mam nadzięję że odpowiecie na ten super tag, buziaki!

Czekam na was w komentarzach!


16 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi na tag muszę koniecznie przeczytac Wszystkie jasne miejsca",
    "Słowik" ,"Służące" koniecznie! Choc jeszcze pomysle nad Służącymi bo oglądałem film i go kocham, ale w sumie słyszałem, że książka trochę się różni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest sens żebyś czytał "Służące" skoro widziałeś film, wtedy książka może cię nie zainteresować. Ale resztę musisz przeczytać, dziękuje :)

      Usuń
  2. Wszystkie jasne miejsca, Słowik i Służące jeszcze przede mną, ale bardzo chcę je przeczytać. W sumie to nie mam chyba innego wyboru, bo mnie zabijesz jak tego nie zrobię hhaha Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem zabiję cię, bo nie możesz opuścić tych cudownych książek, buziakuje również <3

      Usuń
  3. Ja jak czytam książki to jest to literatura zagraniczna chyba kiedyś muszę sięgnąć po lekturę naszą polską :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę zagraniczną, ale jest kilka polskich autorów na których warto zwrócić uwagę😊

      Usuń
  4. Bardzo fajny tag, chyba już go gdzieś widziałam ♥ Postaram się na niego odpowiedzieć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie słyszałem o tym tagu, a dziwne lolsy. Kiedyś jak ktoś mnie nominuję muszę go wykonać

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Więzień labiryntu to zaraz po Szklanym tronie jedna z moich ulubionych serii! A kategoria do pana Mroza jak najbardziej trafna haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety mało osób lubi więźnia labiryntu, nie wiem czemu :( haha tak myślałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z książek, które wymieniłaś, czytałam tylko "Szklany tron" i zdecydowanie się z Tobą zgadzam, co do Celaeny. Również bardzo lubię tę bohaterkę ;)
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklany tron rządzi i Cealena też �� Również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Nie czytałam nic z wymienionych, ale Więzień labiryntu przede mną i już nie mogę się doczekać :D Szklany tron też przede mną! <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba w końcu wezmę się za "Portret Doriana Graya", niedługo robię sobie czytelnicze wakacje i będę czytać to, na co tylko będę miała kaprys, więc może dam radę :D
    "Szklanego tronu" jeszcze nie czytałam, ale Dwory mam za sobą i jestem absolutnie zakochana :D
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z Recenzje Kasi :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.