23 czerwca 2017

Co zamierzam czytać przez następne miesiące? #TBR


Hej!Zaczęły się wakacje, i zaczęło się dodawanie tbr -ów na blogi. Nie będe gorsza :) Dziś przychodzę do Was z takim mini postem, gdzie chcę wam przedstawić swoje plany na następne miesiące aż do końca września. Ponieważ kończę teraz szkołę, to moje wakacje będą dłuższe i mam nadzieję że obfite w czytaniu :) A więc..




 Jak zauważyliście wybrałam prawie same grubaski, a to wynika z tego że w ciągu roku gdy miałam szkołę i praktyki, to nie miałam czasu czytać takich grubszych tomów. Lecz mam nadzieję że w wakacje będzie inaczej. W to lato chciałam sięgnąć po dwa tytuły, które chyba mogę nazwać trochę ambitniejszą literaturą. Mianowicie Małe Życie, które już bardzo chciałam przeczytać rok temu gdy ujrzałam tą okładkę w rękach jakiejś japonki, która leciała tym samym samolotem co ja do Londynu. Już wtedy mnie zaintrygowała, i wiedziałam że muszę ją przeczytać, poza tym bardzo mnie do tego namawia Kamil z Booksunset i moja bliska koleżanka Ola G :) Kolejną taką książką jest Szczygieł, którego wypożyczyłam z biblioteki, ponieważ obiecałam sobie że narazie nie kupuje żadnych książek, lecz bardzo chcę to przeczytać. Nie mogę przechodzić obojętnie obok tych wszystkich zachwytów nad twórczością Donny Tart.

Teraz trochę fantastyki czyli Królowa Cieni, która jest czwartym tomem z serii o Szklanym Tronie. A ponieważ niedawno czytałam trzeci tom, to już mi tęskno za Cealeną i Rowanem :) Następne fantasy to Czas żniw, i choć nie śpieszno mi do tej książki to mam maly obowiązek aby ją przeczytać. Już mówię o co chodzi. Chodzi o to że umówiłyśmy się z Sylwia ze Spojrzenie na kulturę, że po jej sesjii ona będzie czytać Szklany Tron bo jej kazałam, a ona mi kazała Czas żniw. Więc wiecie.. :D

Kolejna powieść to Obca, szkockie klimaty, podróże w czasie, i namiętna miłość. Czyli to co lubię, mam nadzieję że w końcu ją przeczytam, bo wiele osób się nią zachwyca na bookstagramie. A książkę mam już długo, więc na nią czas już,


Na koniec coś młodzieżowego, tego też nie mogło zabraknąć. Lato koloru wiśni, które w sumie bardziej zalicza się do romansu, ale już trudno. Niezobowiązujący romans, pełen śmiesznych tekstów i wzruszających momentów. A takie książki też są dobre na lato :) I ostatnia Buntowniczka z Pustyni, kolejna książka w klimacie pustyń i gorących piasków, coś podobnego do genialnego "Gniew i świt" której recenzję macie trochę niżej. Ponieważ tamta historia mega mi się podobała, to kupiłam sobie jeszcze jedną w podobnych klimatach, myślę że idealną na lato.

I to wszystko co zaplanowałam, ale co z tych planów wyjdzie? NIE WIEM. Ponieważ ostatnio nawiązałam współpracę z wydawnictwem, możliwe jest że będą się przeplatać inne książki pomiędzy moimi planami. Ale nie żałuję, jeśli nie zdąże czegoś przeczytać z moich planów - to trudno. Mam całe życie na czytanie. A wy? Macie jakieś plany na lato do czytania? Czytaliście coś z tych książek? Coś mi szczególnie polecacie ? Albo odradzacie? Odezwijcie się w komentarzu :)

24 komentarze:

  1. Małe życie to podstawa, za każdym razem gdy spojrzę ponownie na ta książkę mam ochotę ja przeczytać ponownie😍 a czas żniw i królowa cini tez świetny wybór! Ogólnie wsystkie prawie są super! Ja nie mam planów jakoś konkretnych na całe wakacje mam kilka planów na najbliższy miesiąc,a dalej zobaczę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wybrałam same fajne książki haha😄💓

      Usuń
  2. Widzę, że mamy podobne plany czytelnicze 😉 Spostrzegłam, że na półce też mam twórczość Donny Tart oraz Obcą. Może dodam je do swojej listy? Jak ja się z tym wszystkim wyrobie? 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamwiem bladego pojęcia, tym bardziej że ty bardzo dużo zaplanowalas sobie książek na lato. Ale jeśli tylko masz ochotę to czemu nie 💓😄

      Usuń
  3. Ja również robię wakacyjną listę książek do przeczytania. Zdecydowanie trochę się uzbierało. :)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato koloru wiśni i Królową cieni bardzo polecam <3 Buntowniczkę z pustyni też bym chciała przeczytać ^^
    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dobrze wiedzieć😄 no buntowniczke obowiązkowo, tym bardziej że zaraz drugi tom 💓

      Usuń
  5. Na pewno chcę przeczytać "Czas żniw" i gdzieś dorwać "Małe życie", bo Kamil bardzo zachwalał te książki.
    A tak ogólnie to nie planuje jakiejś listy, bo później i tak nie zrobię jej do końca.
    Pozdrawiam
    mylovearebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pewnie swojej nie spełnie do końca, to jest tylko taki zarys tych planów 😄💓

      Usuń
  6. Co roku robię tbr'y, ale chyba powinnam przestać, bo zawsze czytam wszystko co nie jest na tej liście, hahaha. Z twojej listy czytałam tylko "Lato koloru wiśni", a w moich planach jest "Szczygieł", ale coś nie zapowiada się, na ten moment, że będę chętna do czytania.
    Pozdrawiam cieplutko <3
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też co roku je robię, ale później się okazuje że czytałam tylko kilka z zaplanowanych :D Właśnie mam wielką chęć na Lato koloru wiśni, może niedługo się za nie zabiorę :)
      I też jestem bardzo ciekawa szczygła!
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek ale chciałabym zabrać się za Buntowniczkę z pustyni i Czas żniw. Buntowniczka ma taką przepiękną okładkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obca jest świetna, podobnie jak Czas Żniw - bardzo szybko się je czyta. Królowa Cieni jest też bardzo dobra, ale moim zdaniem to Mass nieco przesadza z grubością tych książek bo co kolejna to jest co raz grubsza.
    O reszcie książek słyszałam, ale nie dane mi było jeszcze ich przeczytać.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle widzę bardzo trafne wybory. Czekam z niecierpliwością na wszystkie recenzje, a najbardziej na "Buntowniczkę z pustyni", "Małe życie" i "Czas żniw". Chciałabym także życzyć Ci spokojnych, udanych i bardzo zaczytanych wakacji <3
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tobie też takich życzę💓 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że Czas żniw ci się jednak spodoba i pokochasz Naczelnika <3 <3 Początek jest trudny, ale jak przez niego przebrniesz to potem jest co raz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach Buntowniczka z pustyni <3
    Czas żniw również jest w moich planach na wakacje:)
    Pozdrawiam
    zakatekfangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama😄 pozdrawiam również💓

      Usuń
  13. Do twórczości Donny Tartt też bardzo mnie ciągnie po tych wszystkich pochwałach, ale ja raczej zacznę od "Małego przyjaciela" lub "Tajemnej historii".
    "Obcą" polecam przeogromnie! Ja jestem po 4 tomie i do tej pory każda część była świetna.
    Udanych i zaczytanych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.