25 maja 2017

Warszawskie Targi Książki 2017 [Podsumowanie]


Warszawskie Targi Książki 2017

Dalej nie mogę uwierzyć że tam byłam! Pierwszy raz w życiu byłam w warszawie, aż wstyd się przyznawać. I choć to były drugie targi na których byłam, lecz targi w Krakowie nie umywają się do tych warszawskich. To były dwa najlepsze dni, możliwe że nawet w moim życiu. Ponieważ nie dość że szalałam z zakupami książkowymi jak głupia, to spotkałam niesamowitych ludzi którzy podzielają moje zdanie i pasję do czytania i do książek. Oraz poznałam kilku autorów, których darzę wielkim respektem ale to za chwilę, zacznijmy od początku..

Ludziki

Pierwszym ludzikiem, jakiego poznałam na Targach był prze kochany Kamil <-kliknij. Który podarował mi śliczne zakładki, ale do tego wrócimy za chwilę. Najfajniejsze jest to, że Kamil jest na żywo taki sam jak na Skype a nawet fajniejszy, i to najbardziej mi się podobało. I choć znaliśmy się może jakiś tydzień ze Skype, to w sobotę rozmawialiśmy jakbyśmy się znali całe życie. Myślę że nasza znajomość zostanie na długo, bo naprawdę dobrze się dogadujemy, oczywiście zapraszam was do Kamila bo nie dość że jest mega kreatywny, to do tego super z niego człowiek.












Kolejną wspaniałą osobą jaką spotkałam na Targach była Sylwia<-(kliknij) Sylwię zapewne znacie albo z bloga, albo z kanału na youtube na którym super sobie radzi, i do której was zapraszam! Z Sylwią znamy się od dłuższego czasu, lecz nie miałyśmy okazji się poznać aż do teraz. Sylwia nie mogę się doczekać aż do ciebie przyjadę! i dziękuję za książkę :)
Spotkałam też uroczą Monikę<-(kliknij), z którą również stałam w kolejkach, niestety szybko uciekła na pociąg, mam nadzieję że się jeszcze kiedyś spotkamy :) Spotkałam też Kasię z @kasiareads, Agę z @magical_reading, @zaczytana.ana, @zosiuuu_czyta  @kasialubiczytac @natbooks i wiele innych osób których już nazw nie pamiętam XD Ale wszystkim serdecznie dziękuję, i wysyłam buziaki!

Autorzy

Spotkałam trzech autorów, i tak mega się cieszę że miałam okazję ich poznać i chwilkę porozmawiać.
Na początek z rana w sobotę poszłam do kolejki, do pani Ceceli Ahern. Którą pewnie wszyscy dobrze znacie z książek pt. "ps. i love you" i "love rosie". Niestety nie wydukałam do niej zbyt wiele po angielsku, ponieważ byłam tak zestresowana że sama musiała z plakietki czytać moje imię, bo ja zapomniałam jak się nazywam haha. Pamiętam tylko że powiedziała, że kocha moją sukienkę, aa jaram się,



Kolejną pisarką do której dosłownie biegłam razem z Kamilem żeby zdążyć, była pani Aneta Jadowska, autorka książki "Dziewczyna z dzielnicy cudów" której przyznam jeszcze nie czytałam, ale chciałam skorzystać i zdobyć autograf. Była straaasznie miła!


I ostatnią osobą i najlepszą u jakiej byłam, był Remigiusz Mróz, czyli mój idol i autorytet ponad wszystko. Stałam w kolejce do niego z 3.5 h, ale było warto. Spotkanie z nim było najlepsze co mnie spotkało chyba w tym roku, jest cudowną osobą tak jak pisarzem. Jestem pewna że to nie był pierwszy i ostatni raz kiedy u niego byłam, na pewno jeszcze będe stać w kolejce proszę pana!


Zakupy










Btw. Mam nadzieję że spotkamy się na targach w krakowie, albo za rok w warszawie. I jeśli was ogranicza to że macie daleko, to pocieszę was tym że ja byłam a miałam do warszawy 400km. Da się? Da się! Książkoholicy potrafią !






12 komentarzy:

  1. Jeju zrobiło mi się tak ciepło na serduszka jak to czytałem.. Wróciły wspomnienia, niesamowicie się ciesze , że mogliśmy się poznać..nie mogę się doczekać naszego kolejnego spotkania.. targi były cudowne i jeszcze długo będę je wspominać. Kocham z całego serrca!💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkamy się na pewno💓 ja też cały czas nie mogę pozbierac sie po rozstaniu z wami i Mrozem przede wszystkim! Mam nadzieję że będziesz na targach w krakowie, a jak nie to ja targi z krakowa przeniose do radomia własnoręcznie 😂💞 ja też!

      Usuń
  2. Oluś💖💖 Ja już odliczam dni do sierpnia, żebyśmy się mogły znowu zobaczyć. Ten jeden dzień to był zdecydowanie za mało i już tęsknie za tobą 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bo będę płakać😭 ja też nie mogę się doczekać, muszę tylko uzbierać kasę i lecę do Ciebie😊 cos czuję ze te kilka dni u ciebue to będzie sztos💓💓 ja za Tobą również tęsknię!

      Usuń
  3. Ja z utęsknieniem wyczekuję na krakowskie, bo na warszawskie mi jakoś nigdy nie po drodze, a potem zawsze żałuję, że jednak nie dotarłam ;/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze na krakowskie jednak dotrzesz💓 uwierz mi że nie pożałujesz, bedziesz tylko cudownie wspominać 💓
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. To był świetny dzień i szkoda tylko, że trwał tak krótko. Oby czas do kolejnych targów minął jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli będziesz na krakowskich?😊 było super to prawda, nie mogę się doczekać jesieni!

      Usuń
  5. Żałuję, że mnie tam nie było.. Tyle wrażeń! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skorzystasz z okazji i pojedziesz na Targi Książki w Krakowie :)

      Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Pewnie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci tych targów w Wawce! Mam nadzieję, że zobaczymy się w Krakowie, albo i wcześniej niż na krakowskich targach, kto wie? Zakupy udane, a teraz czas to przeczytać :D
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję ze w Krakowie się pojawisz💓
      Buziaki!

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.