20 lutego 2017

Teen Wolf Book Tag


Hej hej!

Dziś przychodzę do was z tagiem, lecz nie byle jakim tagiem. Ponieważ jest to tag który jest związany z moim ulubionym serialem (o którym chcę zrobić osobny post). Mianowicie z "Teen Wolf" to był drugi serial za który się wzięłam w całym moim życiu, i aktualnie chyba najbliższy memu sercu. Więc nie przedłużając, zaczynam odpowiadać na tag.

***


Scott McCall - czyli książka która przerosła moje najśmielsze oczekiwania
Myślę że taką książką jest "Wszystkie jasne miejsca" Jenifer Niven. Gdy dostałam ją od przyjaciółki byłam pewna że to będzie po prostu fajna młodzieżówka, okazała się jednak mądra, ambitna i pełna różnych wspaniałych cytatów. Teraz polecam ją każdemu, a ja mogłabym ją czytać bez końca :)



Stiles Stilinski - czyli książka bądź bohater, przy której czuje się dobrze, nawet gdy jestem smutna.
( kocham stilesa) tu nie potrafię wybrać jednego bohatera, więc wymienie kilku:
Jace z Darów Anioła, Cztery Niezgodnej, Theodore Finch z Wszystkich jasnych miejsc. Są to postacie które są zabawne, ale potrafią dążyć do celu i są zacięci.



Alison Argent (lubiłam Cię piczo tylko w 1 sezonie) - czyli bohater/bohaterka książkowa której powierzyłabym życie
Sądze że ten opis nie pasuje do Alison ale okej. Myślę że powierzyłabym życie Tris z Niezgodnej bądź Harry'emu Potter'owi. Oboje potrafili walczyć za przyjaciół i rodzinę, robili wszystko dla nich. Chyba byłabym z nimi bezpieczna :D


Lydia Martin (najpiękniejsza aktorka ever, love u ) - czyli książka która z pozoru wydawała się płytka, ale niesie za sobą głębsze przesłanie.
Wydaje mi się że taką książką może być "Chłopak na zastępstwo" Kasie West. Z pozoru wydawała się słodką młodzieżówką, ale im więcej stron przelatywało mi przez palce, tym więcej mogłam z tej książki wynieść. Ponieważ porusza kwestie stereotypów, i problemów naszego świata czyli nastolatków którzy mają problem z uzależnieniem od internetu i opini innych.


Derek Hale - czyli bohater który jest na tyle zdeterminowany że jest w stanie osiągnąć wszystko 
Szóstka Wron : Kaz, zdecydowanie KAZ. Idealnie pasuje do tej kategorii. I choć wiele osób za nim nie przepada, ja mimo wszystko go lubię.


Jackson Whittemore (on jest mój) - czyli bohater który udaje kogoś kim nie jest
Kurcze, nie wiem. Nic mi nie przychodzi do głowy, ale dobra. Niech będzie, Tristian z "Powietrze którym oddycha", ponieważ udawał że jest zimnym draniem, a w środku było inaczej.


Malia Hale - czyli bohater który czuję się nieswojo w miejscu w którym jest
Myślę że jest to Nanette z "Wszystko to co wyjątkowe", książka była świetna !


Isaac Lahey (czemu wszyscy cię lubią? jesteś normalny, nic nadzwyczajnego..)
- czyli smutna książka którą uwielbiam
Taką książką jest "Siedem minut po północy" Patricka Ness'a. Może nie jest genialna, ale ją uwielbiam.

Chris Argent - bohater który jest czuły i wrażliwy, jednocześnie też silny i zdeterminowany.
Żeby znowu wam nie mówić o Czterym z Niezgodnej, tooo wymienię tu Chaola ze Szklanego Tronu. Myślę że świetnie tu pasuje.


Szeryf Stilinski - czyli książka która powinna być uznana za lekturę szkolną
Moim zdaniem? Harry Potter ponieważ jest w niej wszystko, oprócz tego "Siedem minut po północy" myślę że jest bardzo mądra i mogłaby być lekturą.


Melissa McCall - czyli książka która otworzyła mi oczy na pewne sprawy
Kochana mama Scotta, ale wracając do tagu. Taką powieścią jest "Prawie jak gwiazda rocka", kto czytał - ten wie. Mi otworzyła oczy na wiarę w ludzi, i nie tylko..



Peter Hale- czyli czarny charakter który zarazem kocham i nienawidzę.
Mało mam takich postaci, bo zazwyczaj jak ktoś jest czarnym charakterem to go tylko kocham haha.  myślę że to będzie Peter z Niezgodnej, ale bardziej go kocham niż nienawidzę


Aiden i Ethan - czyli ulubiona para lub grupka przyjaciół
Wydaje mi się że odpowiem zbyt klasycznie ale co tam, Harry Hermiona i Ron <3


Alan Deaton - czyli książka do której wracam gdy mam czytelniczego kaca.
Jeszcze nigdy nie wróciłam do żadnej książki więc nie wiem.


Kira Yukimura - czyli książka którą przeczytałam nie wiedząc o niej kompletnie nic
Miałam tak z "Jeden Dzień" Davida Nichollsa, i nie żałuję. Jedna z najlepszych książek!


Liam Dunbar - czyli książka która tak oczarowała okładką że musiałam ją kupić.
Z pewnością miałam tak z "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". No aww ta okładka jest cudna.


Jordan Parrish- czyli książka na którą zwróciłam uwagę dzięki opisowi.
"Szklany Tron" - strasznie spodobała mi się wizja tego turnieju na obrońcę królewskiego.


Theo Raeken - czyli bohater wobec którego mam mieszane uczucia
Jest to zdecydowanie Maxon z "Rywalki", i jeszcze Simon? (dobrze mówię?) z "Darów Anioła".


Trener - czyli najśmieszniejszy bohater ever
Jejuuu, napewno bracia Weasley z HP, ale też kilku innych których teraz nie pamiętam :(


Sciles - czyli książka która złamała ci serce.
Było ich kilka: Wierna (3tom niezgodnej), Jeden Dzień, Ugly Love, Słowik, Wszystkie Jasne Miejsca,  Gwiazd Naszych Wina i Szukając Alaski <3


To wszystko :) Dajcie znać w komentarzach czy wam się podobało, i czy warto było siedzieć do 23 nad tym :D Oglądacie ten serial?Albo chociaż znacie?
Nominuje wszystkich którzy oglądają Teen Wolf i chcą zrobić ten tag :)

<3











2 komentarze:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.