4 lipca 2016

5 idealnych książek na wakacje!

5 .książek idealnych na wakacje!



Hej wam!
Kolejny poniedziałek, i kolejny post ode mnie.
Możemy się umówić, że postaram się żeby każdego poniedziałku był nowy post.
A więc.. dziś chcę wam przedstawić 5 książek, które wam z czystym sercem mogę polecić w stu procentach.
I które, wydaje mi się że są idealne na wakacje.
Więc.. jeśli są tu tacy którzy jeszcze nie mają planów na te wakacje, to zalecam przejrzeć tą listę, ponieważ wszystkie te książki są mega.
Próbowałam w tę listę wpisać książki róznego rodzaju.
Thiller, fantasy, romans, new adult..
I wydaje mi się że podołałam zadaniu.
Zapraszam :)


1. "Krąg" - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren



 Sześć dziewcząt właśnie rozpoczęło naukę w liceum. Nic ich ze sobą nie łączy, każda z nich jest inna. Na początku semestru w szkolnej toalecie znaleziony zostaje martwy uczeń. Wszyscy podejrzewają samobójstwo, wszyscy z wyjątkiem tych, którzy znają prawdę... 
Pewnej nocy, gdy na niebie pojawia się czerwony księżyc, dziewczyny spotykają się w parku. Nie wiedzą jak, ani dlaczego się tu znalazły. Odkrywają, że drzemią w nich tajemne moce, a ich życiu zagraża niebezpieczeństwo... 
Aby przeżyć, muszą działać wspólnie, tworząc magiczny krąg. Od tej chwili szkoła staje się dla nich sprawą życia i śmierci…
Pierwsza część znakomitej szwedzkiej trylogii.


2. "Maybe Someday" - Coollen Hoover



On, Ridge, gra na gitarze tak, że porusza każdego. Ale jego utworom brakuje jednego: tekstów. Gdy zauważa dziewczynę z sąsiedztwa śpiewającą do jego muzyki, postanawia ją bliżej poznać.
Ona, Sydney, ma poukładane życie: studiuje, pracuje, jest w stabilnym związku. Wszystko to rozpada się na kawałki w ciągu kilku godzin.
Wkrótce tych dwoje odkryje, że razem mogą stworzyć coś wyjątkowego. Dowiedzą się także, jak łatwo złamać czyjeś serce…

3.  " Jeden Dzień" - David Nicholls


Emma i Dex? Doprawdy, trudno o mniej dobraną parę. Ona - zakompleksiona idealistka w grubych okularach. On - superprzystojniak z poczuciem, że świat należy do niego. Ona na wszystko musi ciężko zapracować. Jemu natychmiast udaje się to, o czym zamarzy. Ona szuka miłości, on seksu...
Jest rok 1988. 15 lipca. Oboje dostają dyplomy uniwersyteckie i spędzają ze sobą noc. Następnego dnia każde pójdzie w swoją stronę. Gdzie będą w ten dzień za rok? Za dwa lata? I każdego następnego roku? Czy mają szansę spotkać się, a jeśli tak, to czy będzie im ze sobą po drodze?


4. "Zaginiona Dziewczyna" - Gillian Fynn




Jest upalny letni poranek, a Nick i Amy Dunne obchodzą właśnie piątą rocznicę ślubu. Jednak nim zdążą ją uczcić, mądra i piękna Amy znika z ich wielkiego domu nad rzeką Missisipi. Podejrzenia padają na męża. Nick coraz więcej kłamie i szokuje niewłaściwym zachowaniem. Najwyraźniej coś kręci i bez wątpienia ma w sobie wiele goryczy – ale czy rzeczywiście jest zabójcą? Z siostrą Margo u boku próbuje udowodnić swoją niewinność. Jednak jeśli Nick nie popełnił zbrodni, gdzie w takim razie podziewa się jego cudowna żona?



5. "P.S Kocham Cię" - Cecelia Ahern



Holly i Gerry byli razem od dziecka, dokańczali swoje zdania i śmiali się nawet, gdy się kłócili. Bratnie dusze, które się odnalazły. Nikt nie potrafił sobie wyobrazić ich osobno. Dopóki nie stało się coś nieoczekiwanego. Śmierć Gerry'ego niszczy Holly. Lecz w dniu jej trzydziestych urodzin, Gerry do niej wraca. Zostawił jej kilka listów, które powoli wprowadzają Holly w jej nowe życie - bez niego. Każdy liścik kończy się podpisem "PS Kocham Cię".

----------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję że coś z tych książek przypadnie wam do gustu, bo dla mnie to jedne z lepszych książek jakie czytałam.
Może wy mi coś polecicie?
Śmiało, piszcie w komentarzach.
Do następnego poniedziałku!

Ola xoxo




7 komentarzy:

  1. "Maybe Someday" - cudeńko <3
    "PS. Kocham Cię" planuję przeczytać w przyszłym miesiącu ^^
    Książki, które ja mogę polecić to: "Zanim się pojawiłeś", "Ekspozycja", "Duma i uprzedzenie"; seria "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy", "Akademia Wampirów" oraz trylogia "Diabelskie Maszyny". Może nie są one typowo wakacyjne, ale naprawdę świetne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to przypadek że właśnie dziś byłam w bibliotece i wypożyczyłam "Ekspozycja" a dopiero później zobaczyłam twój komentarz? <3 @PannaLisiasta

      Usuń
  2. Czytałam stąd tylko Maybe Sameday, idealna książka na wakacje <33 Ja bym od siebie w pierwszej kolejności poleciła jeszcze Lato koloru wiśni, cudo w czystej postaci, lekka i zabawna, na lato w sam raz!
    Pozdrawiam, Natalia z natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już o niej słyszałam :) ile ona ma części?

      Usuń
  3. Oj tak, "Maybe Someday" czytałam w zeszłe wakacje i potwierdza, idealna książka na tę porę roku <3 Dodałabym jeszcze "Oddam Ci słońce", które jest równie cudowne :) Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W planie mam przeczytać "Maybe Someday" :)
    Pozdrawiam
    http://bojakochamczytacksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    To miło z Twojej strony,że odwiedziłaś mojego bloga! :)
    W każdym razie, bardzo fajne zestawienie książek na wakacje. Większość rzeczywiście przeczytałam w wakacje! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.