11 lipca 2016

25 książkowych faktów o mnie




Witam was kochani!


Dziś przychodzę do was z postem pt. " 25 książkowych faktów o mnie" taki post powinien się już pojawić dawno temu, żebyście mogli mnie poznać choćby od strony czytelniczej. No ale cóż, głupia ja nie pomyślałam.
Od razu nadmieniam, że nie wiem czy dam radę wypisać aż 25 faktów, zobaczymy jak to będzie.

***

Zanim przejdę do tych książkowych faktów, to chciałam się przedstawić tak ogólnie:
Mam na imię Aleksandra i mam 18 lat.
Moje pierwsze czytanie ( z przyjemności) zaczęło się w 6 klasie podstawówki, były to jakieś książki dla nastolatek pt "To ja Lucy".
Potem czytałam znowu dopiero pomiędzy 2 i 3 klasą gimnazjum, i byłą to cała seria Harrego Pottera - J.K.Rowling.
Gdy ją przeczytałam, również zakochałam się w czytaniu, ale nie wiedziałam za co się wziąść żeby mi się podobało równie mocno jak Harry Potter.
Moje czytanie zanikło do 1 liceum, wtedy w grudniu przeczytałam "Pamiętnik Narkomanki" - Barbary Rosiek, który mną wstrząsnął i zostawił po sobie ślad.
A więc czytam od szóstej podstawówki, ale nałogowo czytam dopiero od prawie 3 lat.
Poza czytaniem, lubię słuchać muzyki, jeździć na rolkach.
Moi ulubieni artyści muzyczni: Miley Cyrus, Sia, Florence and the machine, Beyonce, Rihanna.
Mam chłopaka Marka. I przyjaciółkę Olę, którzy wogóle nie czytają ale i tak ich kocham.

Przejdźmy do Faktów:


1. Jestem książkoholikiem ( przyznaję się )
2. Gdy zamawiam książki, nie potrafię zamówić jednej.
3. Uwielbiam jeść przy czytaniu książki, najlepiej jeśli są to chipsy strongi.
4. Tak samo uwielbiam pić, zazwyczaj herbatę, kawę lub koktajl z truskawek.
5. Mój rekord przeczytanych książek w miesiącu to: 6
6. Mój rekord przeczytania stron w ciągu jednego dnia to: 240
7. Potrafię czytać na lekcji gdy jest hałas, albo przy radiu, nie przeszkadza mi to.
8. Choć chciałam czytać w samochodzie czy samolocie, to nie potrafię bo zaraz mi jest nie dobrze.
9. Mój ulubiony gatunek literacki: to jest trudne, nie potrafię wybrać jednego. Ale najbardziej lubię : new adult młodzieżowe, fantasy, i thillery psychologiczne.
10. Czy mam osoby mi bliskie z którymi mogę pogadać o książkach? Tak mam chyba 3.
11. Niedawno sama zaczęłam robić zakładki, spodobało mi się to i mam w planach już kilka nowych wzorów na zakładki.
12. Moim małym marzeniem jest założenie kanału na Youtube i nagrywania BookTube'a.
13. Marzę o tym żeby zostać bibliotekarką, ale nie wiem czy to się spełni.
14. Nienawidzę gdy pożyczam komuś książki, a on mi je oddaje w złym stanie, ubrudzone czy coś. 
15. Na razie moja biblioteczka jest dość skromna. Mam swoich książek: 45
16. Dwa lata temu w wakacje namówiłam mojego chłopaka żeby coś przeczytał, i wtedy przeczytał Harrego Pottera i kamień filozoficzny :D Teraz będe namawiać moją przyjaciółkę Ole :)
17. Książka którą wszyscy uwielbiają ale mnie nie powaliła na kolana: Igrzyska Śmierci i Oddam ci słońce.
18. Uwielbiam wchodzić do biblioteki i poczuć ten stary zapach książek
19. Lubię wypożyczać książki z biblioteki, aczkolwiek gdy się zakocham w książce którą wypożyczyłam z biblioteki to później nie mam serca jej oddawać
20. Książka do której będziesz w przyszłości wracać: "Niezgodna", "Gwiazd naszych wina"
21. Lubię oglądać ekranizację danych książek, aczkolwiek często się zawodzę na ekranizacjach
22. Jakie wątki lubię w książkach:
* uwielbiam nostalgię w książkach, gdy jakaś postać umiera, i jej bliski musi się pogodzić z jego stratą
* lubię czytać o homoseksualiźmie, jestem tolerancyjna
*lubię silnych i odwaźnych bohaterów
*lubię czytać o niewolnictwie i rasizmie
23. lubię zaginać grzbiety książkom, ale nie lubię wyglądu grzbietu po tym (logiczne xd)
24.uwielbiam dostawać książki na róźne okazję, każda okazja jest dobra na kupienie książki
25. zawsze przed czytaniem następnej książki na facebooku, dodaje posta co aktualnie czytam.

***

I jak?
To wszystkie fakty jakie udało mi się wymyślić mam nadzieję że wam się podoba.
Może mam jakąś pokrewną duszę czytelniczą?
Macie podobne sytuacje jak ja?
może wy robicie lub macie podobnie?
piszcie w komentarzach! wasze komentarze to motywacja dla mnie!


Chciałam pozdrowić kilka ważnych osób:
Marka,
Asie G
Olę G
i moją Mamę

Bo mnie cały czas wspierają, oglądając każdy mój post i dopingując mnie, dziękuję wam bardzo, jesteście najlepsi!

I moją kochaną Wiki, która ma dziś urodziny: Wszystkiego Najlepszego!



Ola xoxo

Tu mnie znajdziesz:
Snapchat: aleksmika









2 komentarze:

  1. Jak założysz kanał to daj znać :) Miłej nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ktos chciałby mnie oglądać! Dziękuję milo mi, miłych snów <3

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.